Politica de retur

Dreptul contractual de retragere legal al consumatorilor si utilizatorilor este de 14 de zile calendaristice de la data primirii confirmării de expediere și pentru exercitarea acestui drept nu este necesara invocarea unui motiv.

Pentru exercitarea acestui drept trebuie respectate condițiile minime în acord cu legile în vigoare:
- produsele se afla in aceeasi stare ca in momentul livrarii, fara urme de uzura sau deteriorare a produsului, fara sa fi fost purtate sau folosite

- produsele de returneaza impreuna cu factura fiscala (sau o copie a acesteia) si cu toate documentele, certificatele, etichetele si accesoriile care le-au insotit (ex. etui,lavete, certificate de garantie/ autenticitate, eventualele cadouri etc.)

- ramele de ochelari si ochelarii de soare prezinta sigiliul cu care au fost livrate (care permite probarea acestora fara probleme) - cutiile de lentile de contact si de solutii de curatare sunt sigilitate.

Conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Articolul 16, punctul c), nu se pot returna Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar.

Conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Articolul 16, punctul e), produsele care au fost desigilate de consumator sunt, de asemenea, exceptate de la dreptul de retragere.

Cu alte cuvinte, produsele personalizate, precum ochelarii cu lentile confectionate dupa specificatiile cumparatorului nu se pot returna. In aceasta categorie intra: ochelarii de vedere, ochelarii cu lentile cu filtru pentru calculator, ochelarii cu lentile cu filtru pentru condus.


Primul pas pe care trebuie sa il faceti pentru a returna un produs este sa notificati PrimeOptik Med in scris asupra deciziei de retur, in termen de maximum 14 zile de la data primirii Confirmarii de expediere. Notificarea trebuie sa contina urmatoarele informatii: numarul comenzii, data primirii si codul produsului returnat, precum si solicitarea preluarii coletului de catre un curier trimis de noi.

 Puteti transmite informatiile pe email, folosind adresa info.primeoptik@gmail.com

Impachetati cu atentie produsele pe care doriti sa le returnati. Retineti ca toate articolele returnate trebuie sa fie in starea lor originala si sa includa si accesoriile originale. Metoda de ambalare pe care o utilizati trebuie sa fie sigura. Nu acceptam si nu raspundem pentru produse deteriorate sau pierdute in drum catre noi.
Daca ati optat in scris pentru preluarea coletului de catre curierul trimis de PrimeOptik Med, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul 0783063990 sau pe e-mail info.primeoptik@gmail.com, pentru a stabili detaliile pentru ridicarea produsului de la domiciliul dumneavoastra. Taxa de retur este de 30 lei si aceasta suma va fi scazuta din suma care va va fi restituita.

Acest serviciu se refera, exclusiv, la ridicari din localitatile unde exista sedii  Courier sau care nu presupun costuri de kilometri suplimentari.

Puteti opta sa returnati produsele printr-un curier liber ales de dumneavoastra. In acest caz, plata curierului revine in sarcina cumparatorului si PrimeOptik Med nu va mai aplica taxa de retur.

PrimeOptik Med va refuza coletele cu plata la destinatar.
Din momentul in care curierul ne-a livrat coletul cu produsul returnat, il vom inspecta si va vom trimite un mail in care va vom comunica daca au fost indeplinite conditiile de retur.

Daca cererea de retur a fost acceptata, vom efectua rambursarea sumei platite pentru produs de dumneavoastra in cel mult 30 zile calendaristice de la data primirii coletului dumneavoastra. La returnarea unui produs, contravaloarea acestuia va va fi restituita in contul bancar furnizat de dumneavoastra.

Cumparaturile achitate cu cardul vor fi rambursate catre cardul cu care s-a efectuat plata, iar pentru rambursarea celor achitate prin metoda Numerar la livrare trebuie sa ne comunicati coordonatele dumneavoastra bancare.

Schimbarea produselor achizitionate de pe primeoptik.ro este gratuita in termen de 15 zile calendaristice de la livrarea acestora catre dumnevoastra.
Veti putea solicita returnarea produsului pentru inlocuire (a se vedea “Ce produse pot fi returnate?” de mai sus), notificandu-ne printr-un e-mail la adresa info.primeoptik@gmail.com, cu subiectul SCHIMB PRODUS. In e-mail este necesar sa ne trimiteti numarul de comanda si codul produsului pe care doriti sa il schimbati, precum si link-ul de pe www.primeoptik.ro aferent produsului/ produselor inlocuitoare. Se poate achizitiona doar un produs cu acelasi pret sau mai scump decat produsul initial.

In momentul in care vom primi notificarea, va vom informa daca putem aproba schimbarea produselor, apoi vom contacta curierul si il vom trimite sa ridice de la dumneavoastra produsul returnat. Costul curierului va fi suportat de PrimeOptik Med, pentru prima solicitare de schimbare produs.

PrimeOptik Med va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Cumparatorul a returnat produsul cumparat initial si daca au fost indeplinite conditiile de retur.
Aveti intotdeauna dreptul de a anula comanda in termen de 14 de zile, fara invocarea vreunui motiv. Perioada de anulare a comenzii incepe din ziua livrarii ultimului produs al comenzii dumneavoastra.

Pentru a respecta termenul de anulare al comenzii, este suficient sa ne comunicati decizia de a anula comanda inainte de expirarea perioadei de anulare a comenzii printr-un mail la info.primeoptik@gmail.com. Modalitatea cea mai simpla de a va exercita dreptul de anulare a comenzii este sa completati formularul de retur si sa ne returnati produsele.

Rambursarea se face in contul bancar comunicat de dumneavoastra, fara costuri suplimentare din partea noastra. Este posibil ca noi sa retinem rambursarea banilor pana in momentul cand ni se returneaza produsele sau pana cand ne puneti la dispozitie dovada returnarii produselor, oricare dintre aceste doua momente survenind primul. Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre client.

Sunteti raspunzator pentru orice valoare diminuata a bunurilor rezultand din manipularea acestora in alt mod decat este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor si functionarii bunurilor. Legea care reglementeaza dreptul de retragere poate fi accesata aici: OUG 34/2014